Facebook ADS

Wielu potencjalnych klientów spędza czas na przeglądaniu mediów społecznościowych. Wykorzystaj tę okazję do zaprezentowania swoich usług i produktów wśród potencjalnych klientów

Google ADS

Daj się znaleźć w sieci wyszukiwania poprzez starannie wybrane słowa kluczowe, po których Twoi potencjalni klienci szukają interesujących ich rozwiązań

Linkedin ADS

Jeśli zależy ci na klientach biznesowych, nie ma w sieci lepszego miejsca do znalezienia tego typu kontaktów. Na tym portalu użytkownicy skupiają się głównie na rozwoju swojej firmy

Czy marketing jest niezbędny?

Marketing w sieci jest niezbędnym elementem podczas prowadzenia każdej działalności. Żadna firma nie ma prawa istnieć bez zleceń i klientów. Posiadając nawet najładniejszą stronę, najnowocześniejsze rozwiązania w firmie oraz najlepszy zespół nie osiągniesz sukcesu dopóki potencjalny klient nie dowie się o Twoim istnieniu. Pomożemy Ci dotrzeć do jak największej grupy docelowej, której będziesz mógł przedstawić swoją ofertę.

Korzyści z reklamowania się w sieci

Social Media

Zadbamy o stały rozwój mediów społecznościowych Twojej firmy. Prowadzenie profilu na facebooku czy instagramie to często żmudna i wymagająca zaangażowania praca. Skup się na prowadzeniu firmy, a nasz zespół będzie za Ciebie tworzyć treści, dzięki którym Twoi klienci będą widzieli nieustający rozwój firmy oraz będą na bieżąco informowani o nowościach i ofertach.

Stworzenie 1 posta już od 100zł

Szablon fanpagea i postów już od 400zł

Przykładowe relalizacje

Pozycjonowanie seo

Pomożemy robotom Google znaleźć Twoją stronę internetową, aby proponowały Twoje treści potencjalnym klientom. Pozycjonowanie to efekt długoczasowej pracy, ale może przynieść fantastyczne efekty i pozwolić w dłuższym okresie czasu zaoszczędzić na marketingu. Rezygnując z działań pozycjonujących, Twoja wywalczona pozycja na rynku zostaje na zawsze.

  • Optymalizacja title,
  • Optymalizacja meta description,
  • Optymalizacja atrybutów alt obrazów,
  • Konfiguracja pliku robots.txt,
  • Wdrożenie i konfiguracja Google Search Console,
  • Zaindeksowanie podstron w indeksie Google,
  • Ustawienie adresów kanonicznych,
  • Wdrożenie tagów Open Graph,
  • Wdrożenie danych strukturalnych,
  • Wdrożenie technicznych tagów SEO,
  • Optymalizacja linkowania wewnętrznego,
  • Przekierowania szyfrowane https://www,
  • Wybór odpowiednich słów kluczowych.

BEZTERMINOWA umowa już od 1000 PLN

Minimalny budżet jednej kampanii reklamowej w wybranym kanale reklamowym to 5 zł dziennie. My zalecamy, aby równolegle prowadzić minimum trzy kampanie marketingowe. Pierwsza na pozyskanie nowych klientów, druga tzw. remarketingowa i trzecia skierowana do osób zainteresowanych konkurencją.

W każdej branży wyniki znacznie się od siebie różnią. Dla przykładu koszt przekierowania potencjalnego klienta na stronę internetową w branży motoryzacyjnej to około 50 groszy natomiast w branży medycznej jest to już około 5 zł. Mówi się, że 1-3% osób pozyskanych za pomocą reklamy powinno stać się docelowym klientem.

Kampania może zostać wstrzymana w każdym momencie, natomiast budżet wykorzystany do czasu zatrzymania kampanii musi zostać opłacony.

W wyszukiwarce Google pierwsze trzy pozycje zajmują reklamy z Google Ads, gdzie zasada wyświetlania jest taka, że ten który przeznaczy więcej budżetu na kampanię będzie pojawiał się wyżej i częściej. Po sekcji reklamowej wyższe pozycje zajmują strony wypozycjonowane przez Google. Twoja pozycja będzie zależeć od konkurencji oraz Twoich działań pozycjonujących.

Stwórzmy razem coś dobrego!

Jeśli masz jakieś pytania, na które nie znalazłeś odpowiedzi, napisz do nas a chętnie rozwiejemy Twoje wątpliwości.

Wysyłając zapytanie, wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych dla celów rozpatrzenia wiadomości i odpowiedzi na nią. Oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y w szczególności, iż: administratorem danych osobowych jest ZIRTO Szymon Listwoń przetwarzanie danych następować będzie na zasadach szczegółowo opisanych Polityce Prywatności; mam w szczególności prawo: dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych, a także do cofnięcia zgody (bez wpływu na przetwarzanie dokonane przed jej cofnięciem) i wniesienia skargi do organu nadzorczego; podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wysłania wiadomości.