Dlaczego Twoja firma powinna mieć stronę internetową?

Obecność marki w Internecie jest wręcz obowiązkowa. Jak zaistnieć? Zacznij od strony internetowej! Mając własną stronę www, możesz budować wizerunek marki, a także wzbudzać zaufanie klientów. To także najlepszy sposób na działania marketingu online — pozycjonowania, remarketingu i innych. Jakie są zalety stron internetowych?

Docieranie do nowych klientów

Ponad 70% osób ma dostęp do Internetu w naszym kraju. Daje to duże możliwości do poszukiwania zupełnie nowych klientów, którzy kupią Twoje produkty lub skorzystają z usług. 

Stworzenie strony www daje niczym nieograniczony zasięg. Można dotrzeć do klientów o znacznie większym obszarze niż samo miasto, w którym znajduje się firma. W tym przypadku odległość nie jest przeszkodą! Dzięki stronie www każdy będzie mógł znaleźć Twoją firmę.

Wizytówka firmy

To możliwość stworzenia własnej przestrzeni, gdzie przedstawisz nie tylko swoją ofertę, ale także samego siebie. Dobrze przygotowana strona internetowa, która przyciąga designem i funkcjonalnością pozwala zwiększyć sprzedaż i pozytywnie wpływa na wizerunek firmy

Za pomocą odpowiednich treści, grafik oraz komunikatów pozwala kreować narrację o firmie. To całkowita kontrola nad tym, jak zobaczą firmę klienci. Strona internetowa odpowiada na pytania — kim jesteś, co oferujesz i jak się z Tobą skontaktować. Źle przygotowana witryna może przynieść odwrotny skutek, dlatego prace nad nią warto powierzyć profesjonalistom!

Reklama 

Dzięki analizie statystyk ze stron można dokładnie zaplanować działania reklamowe. Mając stronę zastosować, można takie formy jak pozycjonowanie, remarketing oraz tworzenie kampanii reklamowych w dodatkowych kanałach, jak social media

Już samo stworzenie strony, uzupełnienie ją treściami, produktami i opisami może być doskonałą opcją dla promocji marki.

Przejrzysta oferta

Żeby sprzedawać, trzeba dobrze przedstawić ofertę. Do tego właśnie tworzy się strony internetowe. Obecnie coraz częściej poszukuje się informacji w Internecie, aby podjąć świadomą decyzję zakupową. Wszystko jest tam na wyciągnięcie ręki. Strona www skutecznie pozwala przedstawić: informacje o firmie, aktualną ofertę produktów i usług, nowości, promocje czy ogłosić wydarzenia. 

Tworzenie tzw. contentu w postaci e-booków lub ciekawych artykułów jest wartością dodaną. Skorzystają z niej odbiorcy, którzy poszukują informacji na dany temat, marka będzie uznawana za profesjonalną, a algorytm Google pozytywnie odbiera dodatkowe, wartościowe treści.

Zasięg globalny

Z Internetu korzysta cały świat. Także strony internetowe dostępne są dla wszystkich z dowolnego miejsca. Witryna pozwala dotrzeć nie tylko do osób z lokalnego podwórka, ale także do najodleglejszych zakątków. Działanie w skali ogólnokrajowej, daje szansę zaistnienia również poza granicami. Strona www zapewnia alternatywną lokalizację sprzedaży, a zwiększony zasięg wpływa na rozwój. Dlaczego by tego nie wykorzystać?

Podsumowanie

Nadal nie masz strony internetowej? Powyższe argumenty to tylko kilka najważniejszych zalet, jakie posiada strony www. Bez witryny można stracić naprawdę wiele okazji, aby rozwijać biznes, pozyskiwać klientów i zwiększać zyski. Strona internetowa przełamuje barierę wejścia na nowy rynek i to duża szansa, by rozwijać firmę.